نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9764
-
الف
+

«پاشا رستمی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» را بیشتر بشناسید+ویدیو

در این گزارش با «پاشا رستمی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پاشا رستمی» زاده سرطان(تیر) 1363 هجری خورشیدی در تهران ، بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس انجنیری کشاورزی می باشد و فعالیت خود را از تیاتر و با کورس های آموزشی آغاز کرد.

 اولین بار با بازی در سریال «اغما» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال «همه بچه های من» به کارگردانی «مرضیه برومند» و «مسعود فروتن» دیده شد.

رستمی در سال 89 دوران پرکاری را تجربه کرد، ابتدا در فلم تلویزیونی «اشک انار» حضور داشت سپس با سریال «آب پریا» مرضیه برومند تجربه متفاوتی در تلویزیون به دست آورد.

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال «لحظه گرگ و میش» با حضور در این سریال به شهرت رسید، وی نقش داکتر جوانی که خارج از ایران زندگی می کند را برعهده دارد که برای مدت کوتاهی به مناسبت مراسم ازدواج خواهرش به ایران می آید اما شرایط به نحوی رقم می خورد که مجبور می شود چند ماهی را در ایران بماند.

رستمی در پیوند با نقش خود در این سریال این چنین گفته است: جالب است که تا لحظه آخر فکر می‌کردم قرار است من نقش سروش را ایفا کنم و نیما نادری نقش کنونی من را!. ما در مرحله پیش‌تولید سریال چیزی به نام دورخوانی نداشتیم، بلکه همراه با آقای اسعدیان می‌نشستیم و باهم گپ می‌زدیم. در پایان یکی از آن جلسات آقای‌اسعدیان به من گفت: برو و برای نقش حامد قرارداد ببند!

وی همچنین در سال 1388 در فلم «طبقه سوم» حضور یافت و اولین تجربه سینمایی خود را رقم زد.

گفتنی است سریال های اغماء، آب پریا، همه بچه های من و گمشدگان با نقش آفرینی پاشا رستمی از شبکه آی فیلم2 به نشر سید و سریال لحظه گرگ و میش هم اکنون از این شبکه در حال نشر می باشد.

تماشای آنلاین سریال «اغماء»

تماشای آنلاین سریال «همه بچه های من»

تماشای آنلاین سریال «آب پریا»

تماشای آنلاین سریال «گمشدگان»

تماشای آنلاین سریال «لحظه گرگ و میش»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر